ある依存性の日記ーいつの日かコントラクトブリッジを

こんなボードゲームをしました記録です。

2005-05-26

王と枢機卿・またまた外人さんがご立腹の巻

jlub: I'm gonna help him win even more, sorry :P

Bergsteiger: ???????

Bergsteiger: HELLO?!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bergsteiger: WHAT ARE YOU DOING!??!?!??!?!

Bergsteiger: ASSHOLE

jlub: sheesh

Bergsteiger: MAYBE I COULD HAVE THE CHANCE TO WIN

Bergsteiger: BY SETTING THIS::::::::::::::::::

Bergsteiger: IDIOT!!!!!!!!!!!!!!!

Bergsteiger: thank you for your fair game

Bergsteiger: STUPID!!!!!!!!!

    • jlub scores 12 pts. in Round1, 32 Pts. from churches, 0 pts. from advisors and 8 pts. from chains
    • Bergsteiger scores 15 pts. in Round1, 43 Pts. from churches, 14 pts. from advisors and 4 pts. from chains
    • min-min scores 15 pts. in Round1, 39 Pts. from churches, 16 pts. from advisors and 8 pts. from chains
    • But will min-min win the next game so outstandingly with 63 points? (29:09 min.)

jlub leaves

Bergsteiger: YOU SEE

Bergsteiger: I WOULD HAVE :WON!!!!!!!!!!!!

Bergsteiger: SUCH A ASSHOLE!!!!!!!!!!!

Bergsteiger wandert hinab ins Tal......

…いや、腹かいても仕方ないっていうか、私でも怒ると思う。終盤なんでかjlubさんが自分の得点になんないところ(私の得点になるところに)枢機卿置いてきた。恐らくそれがなかったら勝てるとこだったBergsteigerさんはたいそうなご立腹。えーん。まるで私とjlubさんがつるんでたみたいじゃないですか。全然知らない外人なのに~。後味悪~。

63-61で私が勝ってるから、jlubさんがくれた2点分の枢機卿差し引いたとして、61-61かぁ…。たぶん駒数の残で向こうが勝ってたかな。